Edukacinis žaidimas „Plėsk mąstymą” susideda iš keturių dalių: 1. Pabudimas 2. Tyrinėjimas 3. Abejojimas ir permąstymas 4.Apibendrinimas Kiekviename žaidimo etape mokiniai iš naujo permąsto gautą 1 iš 5 scenarijų, kelia klausimus ir taip plečia asmeninį kritišką požiūrį. Pabudimo žaidimo fazėje mokomasi, kaip užduoti tikslius klausimus siekiant gauti kuo aiškesnius ir daugiau informacijos turinčius atsakymus. Žaidimo dalyviai susipažįsta su atviro ir uždaro tipo klausimais, mokosi juos formuluoti. Tyrinėjimo žaidimo fazėje žaidimo dalyviai išbando: 1.D. De Bono „Šešių kepurių” metodologiją; 2.Nežinomybės kvadratą, paremtu Johario lango teorija 3.”Penkių Kodėl klausimų” metodiką 4.Ledkalnio metodologiją. Abejojimo ir Permąstymo žaidimo etapuose dalyviai sukuria kelias naujas žaidimo pradžios versijas ir jas pristato. Apibendrinimo fazėje vyksta gili refleksija (kas čia buvo? ką darėme? ką išmokau? kur tai galiu taikyti? ir t.t.) „Plėsk mąstymą” žaidimas laikomas sėkmingu, kai yra sukuriama daugiau nei viena žaidimo istorijos pradžia.
Kontaktinė informacija
Adresas: Miško g. 2B, LT-13116,
Mickūnai, Vilniaus r. sav.
Įstaigos kodas: 191315786,
ne PVM mokėtoja
Tel. Nr. +370 (5) 238 6387,
mob tel. +370 (640) 28 674, paštas: gimnazija@mickunai.vilniausr.lm.ltNuorodos
Language
Skambučiai
1 pamoka 8.00 - 8.45
2 pamoka 8.55 - 9.40
3 pamoka 9.50 - 10.35
Pietūs 1-4 kl.
4 pamoka 10.55 -11.40
Pietūs 5-IVG kl.
5 pamoka 12.00 - 12.45
6 pamoka 12.55 - 13.40
7 pamoka 13.45 - 14.30
8 pamoka 14.35 - 15.20AUTOBUSO PAVEŽĖJIMO GRAFIKAS
Autobusas važiuoja darbo dienomis (I-V) Į MOKYKLĄ
GELTONAS
Mostiškės 7.00
Budreliškės 7.10
Uosininkai 7.15
Dedoniškės 7.20
Vališkės 7.30
Skaisteriai 7.50SIDABRINIS
Viktariškės 7.10
Mažeikiai 7.25
Gaidūnai 7.30
Naujakiemis 7.40
Mickūnai 7.45Iš mokyklos po pamokų išveža mokinius:
Po 6 pamokos -13.50
po 7 pamokos - 14.40
po 8 pamokos - 15.30Nuorodos