Projektinė veikla

Mokslo metų pabaigoje lietuvių kalbos modulio pamokose 7 ir 8 klasių mokiniai rengė du nedidelius projektus. Septintokai rinko medžiagą apie Lietuvos regionus. Ieškojo ir atrinko informaciją apie geografinę padėtį, papročius, tautinius drabužius ir , be abejo, apie tradicinius regionų patiekalus. Mokiniai dirbo grupėse ir nustebino savo kūrybiškumu, mokėjimu bendradarbiauti. Beje, visi tikrai daug sužinojo apie Aukštaitiją, Dzūkiją, Suvalkiją, Žemaitiją ir Mažąją Lietuvą. Plakatai kurį laiką puošė gimnazijos erdves. 8 klasės mokiniai rengė klausimus, kurie leistų sužinoti daugiau neformalių dalykų apie juos mokančius mokytojus. Mokinius domino mokytojų paauglystės išdaigos, laisvalaikis, žodžiu, norėta sužinoti tai, ko paprastai mokytojai nepasakoja. Mokytojai noriai bendradarbiavo ir atsakė į keturis jiems pateiktus klausimus. Aštuntos klasės mokiniai rinkosi įvairias pristatymo formas. Vieni, kūrė plakatą, kiti, rengė pateiktis. Jie tikrai nustebino kūrybiškumu ir gebėjimu naudotis informacinėmis technologijomis. Po pristatymo mokiniai vieningai tvirtino, kad jų mokytojai šaunūs, įdomūs ir smagūs žmonės. Apibendrinant būtina pasakyti, projektiniai darbai suartina, praturtina įvairiomis žiniomis, lavina kūrybiškumą ir ugdo atsakomybės jausmą.

Įrašas paskelbtas temoje Neklasifikuota. Išsisaugokite pastovią nuorodą.